Dobre praktyki instruktora - szkoleniowca

Szkolenie Dobre praktyki szkoleniowca – instruktora

Szkolenie "Dobre Praktyki Szkoleniowca – Instruktora" jest przeznaczone dla pracowników sektora rekreacyjnego, takich jak instruktorzy i nauczyciele. Program ma na celu zwiększenie zaangażowania, poprawę jakości usług oraz budowanie autorytetu i relacji z klientami. Uczestnicy nauczą się między innymi efektywnej komunikacji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

 

Dla kogo jest to szkolenie:

  • Szkolenie zaprojektowane jest dla pracowników firm działajacych w szeroko rozumianej rekreacji.
  • W szczególności dla instruktorów każdej specjalności, opiekunów, wychowawców i nauczycieli. 

 

Dlaczego warto wybrać to szkolenie dla swoich pracowników:

  • utrzymanie klienta dłużej na lekcjach, poprzez umiejętne "sianie ziarna", czyli pokazywanie całego procesu nauki i motywowania do jej kontynuowania; 
  • zwiększenie zaangażowania instruktorów, pokazanie im jak ważna jest ich marka osobista w organizacji szkółki/ firmy;
  • pogłębienie relacji z klientami, poprzez prowadzenie odpowiedniej komunikacji z klientem;
  • zwiększenie autorytetu instruktorów, podkreślenie odpowiedzialności, która na nich spoczywa;
  • wybierając takie szkolenie dla instruktorów, otrzymują sygnał, że pracodawcy zależy również na ich rozwoju umiejętności społecznych.

W czasie trwania szkolenia wielokrotnie podkreślam znaczenie dobrego produktu/ usługi, którą świadczą pracownicy.

Dobry produkt, zawsze się obroni. Umiejętnie połączony z kompetencjami, które uczestnicy nabywają w trakcie szkolenia to gotowy wzór, aby klienci ustawiali się w kolejkach. 

 

"Dobre Praktyki Instruktora" to wydarzenie, na którym poruszamy tematy:

  • jak budować autorytet instruktora i jak go nie stracić,
  • jak zadbać o wysoką ocenę zajęć, 
  • jak zadbać o dobry produkt/ usługę,
  • jak poprowadzić ścieżkę, od poznania klienta do osiągnięcia wspólnie określonego celu,
  • jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas zajęć,
  • jak skutecznie uczyć się imion i prowadzić komunikację z klientem, 
  • jak sprawić, aby klienci mówili o Instruktorze - “On/Ona ma to coś”
     

Podczas szkolenia aktywizuję "starych wyjadaczy".

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które już od lat pracują w zawodzie, jak i do osób, które dopiero rozpoczynają karierę. 

Wiele zadań wykonywanych jest w małych grupkach. Tak, aby na bazie przekazanych informacji i posiadanej wiedzy uczestników szkolenia, wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania dla danej społeczności. 

 

Przeprowadziłem to szkolenie dla szkół narciarskich:

  • Szkoły narciarskiej Jaworzyna w Krynicy-Zdroju. Relacja.
  • Szkoły narciarskiej Czarna Góra w Stronie Śląskim. Relacja.

 

Oto co piszą uczestnicy po szkoleniu: 

  • [...] Dzięki Szymon myślę, że uwolniłeś pewien potencjał drzemiący we mnie. Potrzebowałem tego.[...]
  • [...] Wykład sam w sobie genialny, idealna dla mnie forma prowadzenia.[...]
  • [...] Tematyka szkolenia uniwersalna, a jednak, ukierunkowana na „naszego Klienta".[...]
  • [...] Podobał mi się całokształt, czas się nie dłużył ?[...]
  • [...] Jeśli zaś chodzi o wprowadzanie nowych elementów do szkolenia to dzięki wskazówkom poprawiłem wymiernie skuteczność zachęcania do kontynuacji zajęć. [...]
  • [...] Już samo spotkanie w tak dużym gronie instruktorów i wymiana doświadczeń były istotne. Dla mnie najważniejsze było określenie celu klienta, o który teraz pytam. Bardzo klaruje i ogranicza to niepotrzebny stres podczas zajęć. [...]

 

Przykładowy przebieg szkolenia:

  • Czas trwania: 6-8 godzin, forma stacjonarna, w szkolenia przewidziane są przerwy. W tym jedna dłuższa.

Do ustalenia:

  • liczba uczestników szkolenia, liczba około (tu może być +/- 10 osób), zupełnie inaczej przygotowuję się do szkolenia dla 4 osób, a zupełnie inaczej dla 100 osób, 
  • miejsce szkolenia, mozliwy dojazd na terenie całej Polski, 
  • co mogą Państwo zapewnić sala/ projektor, 
  • termin szkolenia, 
  • inne istotne kwestie z punktu widzenia organizatora.
     

Rezerwacja szkolenia:

  • Proszę o wypełnienie formularza na dole strony.
  • Moja odpowiedź najczęściej zawiera termin i proponowaną cenę szkolenia. 
  • Aby program szkolenia idealnie dopasować, przed samym szkoleniem wysyłam anonimową ankietę z prośbą o odpowiedź na kilka pytań. Wersja elektroniczna. Odpowiedzi są naturalnie wplecione w program szkolenia, a dzięki temu uczestnicy po szkoleniu piszą "wiedza uniwersalna, jednak dopasowana do naszego Klienta".
  • Uczestnicy po szkoleniu dostają zadanie domowe (proste), ale trzeba je wykonać, aby otrzymać certyfikat uczestnictwa.
  • Certyfikaty w formie drukowanej przesyłam na adres firmy. Natomiast w wersji elektronicznej na e-mail uczestników.  

 

Uwaga! 

Jeśli jesteś instruktorem, trenerem, nauczycielem lub po prostu chciałbyś wziąć udział w takim szkoleniu to również wypełnij poniższy formularz. Poinformuję Cię, gdy tylko pojawi się szansa na dałączenie do takiego wydarzenia. 

 

1000 characters left

Oficjalni partnerzy

Head Oficjalny Partner  Ziener Oficjalny Partner

Moja praca, moja pasja