Dobre praktyki instruktora - szkoleniowca

Szkolenie Dobre praktyki szkoleniowca – instruktora

 

Dla kogo jest to szkolenie:

  • Szkolenie zaprojektowane jest dla pracowników firm działajacych w szeroko rozumianej rekreacji.
  • W szczególności dla instruktorów każdej specjalności, opiekunów, wychowawców i nauczycieli. 
     

Dlaczego warto wybrać to szkolenie dla swoich pracowników:

  • utrzymanie klienta dłużej na lekcjach, poprzez umiejętne "sianie ziarna", czyli pokazywanie całego procesu nauki i motywowania do jej kontynuowania; 
  • zwiększenie zaangażowania instruktorów, pokazanie im jak ważna jest ich marka osobista w organizacji szkółki/ firmy;
  • pogłębienie relacji z klientami, poprzez prowadzenie odpowiedniej komunikacji z klientem;
  • zwiększenie autorytetu instruktorów, podkreślenie odpowiedzialności, która na nich spoczywa;
  • wybierając takie szkolenie dla instruktorów, otrzymują sygnał, że pracodawcy zależy również na ich rozwoju umiejętności społecznych.

W czasie trwania szkolenia wielokrotnie podkreślam znaczenie dobrego produktu/ usługi, którą świadczą pracownicy.

Dobry produkt, zawsze się obroni. Umiejętnie połączony z kompetencjami, które uczestnicy nabywają w trakcie szkolenia to gotowy wzór, aby klienci ustawiali się w kolejkach. 

 

"Dobre Praktyki Instruktora" to wydarzenie, na którym poruszamy tematy:

  • jak budować autorytet instruktora i jak go nie stracić,
  • jak zadbać o wysoką ocenę zajęć, 
  • jak zadbać o dobry produkt/ usługę,
  • jak poprowadzić ścieżkę, od poznania klienta do osiągnięcia wspólnie określonego celu,
  • jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas zajęć,
  • jak skutecznie uczyć się imion i prowadzić komunikację z klientem, 
  • jak sprawić, aby klienci mówili o Instruktorze - “On/Ona ma to coś”
     

Podczas szkolenia aktywizuję "starych wyjadaczy".

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które już od lat pracują w zawodzie, jak i do osób, które dopiero rozpoczynają karierę. 

Wiele zadań wykonywanych jest w małych grupkach. Tak, aby na bazie przekazanych informacji i posiadanej wiedzy uczestników szkolenia, wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania dla danej społeczności. 

 

Przeprowadziłem to szkolenie dla szkół narciarskich:

  • Szkoły narciarskiej Jaworzyna w Krynicy-Zdroju. Relacja.
  • Szkoły narciarskiej Czarna Góra w Stronie Śląskim. Relacja.

 

Oto co piszą uczestnicy po szkoleniu: 

  • [...] Dzięki Szymon myślę, że uwolniłeś pewien potencjał drzemiący we mnie. Potrzebowałem tego.[...]
  • [...] Wykład sam w sobie genialny, idealna dla mnie forma prowadzenia.[...]
  • [...] Tematyka szkolenia uniwersalna, a jednak, ukierunkowana na „naszego Klienta".[...]
  • [...] Podobał mi się całokształt, czas się nie dłużył ?[...]
  • [...] Jeśli zaś chodzi o wprowadzanie nowych elementów do szkolenia to dzięki wskazówkom poprawiłem wymiernie skuteczność zachęcania do kontynuacji zajęć. [...]
  • [...] Już samo spotkanie w tak dużym gronie instruktorów i wymiana doświadczeń były istotne. Dla mnie najważniejsze było określenie celu klienta, o który teraz pytam. Bardzo klaruje i ogranicza to niepotrzebny stres podczas zajęć. [...]

 

Przykładowy przebieg szkolenia:

  • Czas trwania: 6-8 godzin, forma stacjonarna, w szkolenia przewidziane są przerwy. W tym jedna dłuższa.

Do ustalenia:

  • liczba uczestników szkolenia, liczba około (tu może być +/- 10 osób), zupełnie inaczej przygotowuję się do szkolenia dla 4 osób, a zupełnie inaczej dla 100 osób, 
  • miejsce szkolenia, mozliwy dojazd na terenie całej Polski, 
  • co mogą Państwo zapewnić sala/ projektor, 
  • termin szkolenia, 
  • inne istotne kwestie z punktu widzenia organizatora.
     

Rezerwacja szkolenia:

  • Proszę o wypełnienie formularza na dole strony.
  • Moja odpowiedź najczęściej zawiera termin i proponowaną cenę szkolenia. 
  • Aby program szkolenia idealnie dopasować, przed samym szkoleniem wysyłam anonimową ankietę z prośbą o odpowiedź na kilka pytań. Wersja elektroniczna. Odpowiedzi są naturalnie wplecione w program szkolenia, a dzięki temu uczestnicy po szkoleniu piszą "wiedza uniwersalna, jednak dopasowana do naszego Klienta".
  • Uczestnicy po szkoleniu dostają zadanie domowe (proste), ale trzeba je wykonać, aby otrzymać certyfikat uczestnictwa.
  • Certyfikaty w formie drukowanej przesyłam na adres firmy. Natomiast w wersji elektronicznej na e-mail uczestników.  

 

Uwaga! 

Jeśli jesteś instruktorem, trenerem, nauczycielem lub po prostu chciałbyś wziąć udział w takim szkoleniu to również wypełnij poniższy formularz. Poinformuję Cię, gdy tylko pojawi się szansa na dałączenie do takiego wydarzenia. 

 

1000 characters left